Monday 1 August 2011

bulan Ramadhan:))

salam kepada pembace blog ini,skank dah bulan ramadhan hari nie 1.8.2011 hari pertama ramadhan kite berpuase dengan penuh ikhlas kan,..puase nie kite kenelah solat jgak,klau x solat x dapat ape2 nnti...okay,...so yg kat luar sane tuh, jangan lah batal kan puase nyer,..sayanggg...kalau nk puase buat care care puase,jangan maen2 tau..aku dah banyak dose tau,..yelahh 8 hari x ganti puase,...dose besar tuh,..takot aku...aku palaing suke blan ramadhan nie...die macam ade rase nk beraye kan...aku sayang blan ramadhan..nntiu biler dah raye puase dah x  de agy,..tu pon klau dunia nie masigh panjang umor nyer..aku takot  arrr.... k lah lagi berape minit jer lagi nk berbuke...aku nk mandi dulu ok lah bubbye>:)
-selamat menyambut bulan ramadhan-

No comments:

Post a Comment